Prawa wszechświata
nie są wymyślone przez istoty według ich własnych sposobów myślenia i
własnego interesu. Prawa wszechświata wynikają z samej przestrzeni i są
dyktowane przez jej fizykę. Ta z kolei pochodzi od najwyższej
inteligencji, z której wszechświat się wywodzi. W Hiperfizyce - informacyjnym modelu rzeczywistości, inteligencja ta została nazwana Rdzeniem.
Poniżej
przedstawione zostały niektóre, najważniejsze prawa, uszeregowane tak,
aby czytelnik, mógł je łatwo zrozumieć. Podział ten jest jednym z wielu
możliwych. Sensem takiego ujęcia jest dostosowanie praw do ludzkiego
sposobu myślenia, przyzwyczajonego do ścisłego segregowania i dosłownego
formułowania. Przede wszystkim jednak człowiek ściśle rozgranicza
siebie od nie siebie, a prawa wszechświata nie czynią tego
rozgraniczenia, dlatego aby dla człowieka były one zrozumiałe,
wprowadziłam sztuczny podział na Prawa przestrzeni i Prawa istot.
Prawa przestrzeni są w zasadzie prawami fizyki i przedstawiają mechanizmy działania wszechświata.
Prawa istot wynikają z praw przestrzeni ale bezpośrednio dotyczą relacji pomiędzy przestrzenią a istotami oraz wzajemnymi relacjami istot.
Ostateczną kategorią praw są po prostu treści Rdzenia, które istota świadoma czuje wewnętrznie.
Prawa przestrzeni
1. Prawo hierarchii
Konstrukcja przestrzeni jest hierarchiczna. Jej hierarchiczność wynika z budowy fraktalnej wszechświata.
Hierarchia jest uszeregowaniem zbioru według ważności jego elementów.
Hierarchia
we Wszechświecie jest określona przez zasięg oddziaływania jednostki,
co jednocześnie odzwierciedla jej ważność, w całości zbioru. Poziom w
hierarchii określa poziom odpowiedzialności.
Hierarchia we
wszechświecie nie wiąże się ze zbiorem przywilejów tylko
odzwierciedlaniem poziomu świadomości. Jest on ścisłe związany z
poziomem fraktalnym. To z kolei samo przez się powoduje układ
hierarchiczny, bowiem w porządku fraktalnym jedno zawiera się w drugim.
Wobec tego hierarchia nie jest tworzona sztucznie poprzez wybór, ale
tworzy się sama według autentycznego oddziaływania jednostki i właśnie
fraktalnego zawierania.
Istoty będące wysoko w hierarchii nie
władają innymi istotami (wg prawa samostanowienia i indywidualności)
tylko tworzą dla nich warunki rozwoju pilnując aby prawa wszechświata
były przestrzegane. Te z kolei w zasadzie przestrzegają się same bo
wynikają z samej fizyki przestrzeni.
2. Prawo przyczyny i skutku
Każde działanie powoduje wywołanie skutku. Działanie to również myśl, emocja i uczucie wyrażone bądź nie wyrażone.
Żadna akcja w przestrzeni nie zostaje niezauważona.
To
prawo łatwo dostrzec bo oczywista jest zależność, pomiędzy działaniem a
jego skutkiem, nawet jeśli skutek w danym momencie nie jest zauważony.
Nie ma co liczyć na to, że cokolwiek będzie „darowane”.
W
filozofii wschodu to prawo zostało nazwane prawem karmy. Karmę jednak
rozumie się w odniesieniu do losów człowieka biorąc pod uwagę jego całą
ewolucję (wszystkie inkarnacje). Prawo przyczyny i skutku jest również
prawem fizyki i to z niego wywodzą się pozostałe zależności. Jest prawem
uniwersalnym dla wszystkich poziomów wszechświata.
Z tego prawa wynika również istnienie długu nulifikacyjnego. Napięcia powstałe na przestrzeni a będące wynikiem jakiegoś działania muszą kiedyś zostać zrównoważone.
3. Prawo odbicia
Mówi o tym, że skutek działa wtórnie na przyczynę.
Każde
działanie powoduje wysłanie impulsu w przestrzeń. To z kolei zaburza
jej równowagę. Jeśli impuls po drodze nie zostanie zrównoważony to
przestrzeń odpowie podobną siłą i wartością ale skierowaną w przeciwną
stronę, tzn. do nadawcy impulsu, w ten sposób się równoważąc. Jeśli
impuls zostanie zrównoważony to i tak skutek jaki wywołał odbije się w
przestrzeni zmieniając ją. Ta zmiana z kolei wtórnie działa na nadawcę
impulsu.
Ta właściwość przestrzeni została zauważona i
sformułowana w postaci przysłów: „Co posiejesz to zbierzesz”, „Co
prześlesz – wróci do Ciebie”.
4. Prawo synchronizacji
W przestrzeni łączyć się mogą jedynie elementy wzajemnie pasujące do siebie.
Takie elementy odnajdują się w przestrzeni . To co ma się wzajemnie odnaleźć jest określone w warunkach przestrzeni fazowej i Diamentowych Siatek Świadomości.
Dosłownie
zasadę tę widać w chemii gdzie dane substancje łatwo łączą się ze sobą a
z innymi się nie połączą. Paracelsus zauważył, że w leczeniu „podobne
przyciąga podobne”. Na tej podstawie powstała homeopatia.
Na
zasadzie synchronizacji występuje zjawisko przekazywania informacji u
ludzi w jakiś sposób ze sobą połączonych. Np. wzajemne dzwonienie do
siebie w tym samym momencie, czy „przypadkowe” spotykanie się wtedy, gdy
takiego spotkania się oczekuje. Również odczuwanie stanu innego
człowieka, z którym „nadajemy na tych samych falach”.
Na zjawisku
synchronizacji oparta jest również empatia z tym, że tutaj celowo
odbiorca dostosowuje się do informacji, którą chce odebrać.
5. Prawo potrzeby (braku)
Przestrzeń dąży do równowagi wyrównując swoje braki.
Treści
i materia płyną tam gdzie jest „dziura”. Np. powietrze przepływa od
wyższego ciśnienia do niższego. Stężenia w roztworach się wyrównują
poprzez przepłyniecie substancji ze stężenia wyższego do stężenia
niższego, itp. Jeśli środowiska nie są odizolowane to warunki w nich się
wyrównają.
Z tego prawa i z prawa przyczyny i skutku wynika sprzężenie zwrotne, które jest podstawowym regulatorem wszystkich zjawisk.
W
życiu człowieka to prawo decyduje o jego zasobach. Nie dostanie bowiem
więcej niż to wynika z jego autentycznych potrzeb. Te natomiast są
podyktowane potrzebami jego ewolucji i struktury. Jeśli posiadanie dóbr,
wiedzy, relacji itp. jest potrzebne w danym momencie ewolucji to
przestrzeń zaspokoi tę potrzebę i dobra zostaną dostarczone. Jeśli
posiadanie jest zbędne lub nawet niewskazane – to człowiek tego nie
dostanie choćby bardzo chciał. „Chcenie”, bowiem nie jest powodem do
zapewnienia dóbr. Tym powodem jest tylko potrzeba.
6. Prawo niepowielania
Nie dozwolone jest tworzenie identycznych kopii czegokolwiek.
Przestrzeń
jest idealnie antysymetryczna. Nie ma w niej dwóch identycznych
obiektów. Jeśli by się takowe pojawiły, wówczas zaburzyłyby przestrzeń w
znacznym stopniu. Przestrzeń posiada mechanizmy wewnętrzne nie
dopuszczające do takiej sytuacji.
Ze względu na to prawo
problematyczne jest tworzenie klonów istot. Być może z tego powodu
klonowanie się nie udaje. Klon będzie przez przestrzeń odrzucany. Z
drugiej jednak strony trudno jest albo wręcz niemożliwe stworzenie
identycznego klonu, chociażby ze względu na przesunięcia w czasie
pomiędzy momentem pobrania wzoru a jego realizacją. Zanim powstanie klon
według informacji pobranej od oryginału to oryginał znacznie się już
zmieni. Ale wysokie podobieństwo pomiędzy obiektami może również „nie
podobać się” przestrzeni.
7. Prawo dwu budulca
Istota może budować siebie wyłącznie z siebie.
Znaczy
to, że zasięg jej dyspozycji dotyczy tylko drugiej i piątej gęstości. Z
materii i informacji tych gęstości powstaje czwarta gęstość (umysł) i
trzecia (ciało).
Działanie na gęstości pierwszej,
szóstej i siódmej jest wyłącznie prowadzone za zgodą najwyższych
instancji hierarchii wszechświata. Jest to bowiem ingerencja w same
podstawy przestrzeni, a do tego, istota będąca na ścieżce ewolucyjnej,
nie ma wystarczających kompetencji. Dlatego nie można bezpośrednio
dysponować potencjałami, które są na przestrzeni fazowej ani treściami,
które są wypadkową potencjałów i programów głównegoLogosa (Diamentowych Siatek Świadomości). Tym bardziej nie można dysponować samymi treściami Rdzenia.
Prawa istot
Prawa te dotyczą istot w trakcie ich ewolucji.
Są obwiązujące dla istot na równoległych poziomach ewolucyjnych. Mogą
być zachowane jeśli działanie istot mieści się w prawach przestrzeni.
Jeżeli istota prawa te przekroczy, to zgodnie z prawem hierarchii,
wyższe poziomy mogą ingerować w rzeczywistość, w celu przywrócenia
równowagi, chwilowo odbierając istotom prawa.
1. Prawo do istnienia
Istota ma prawo do istnienia we wszechświecie i do osiągnięcia nieśmiertelności.
Bycie
nieśmiertelnym nie jest wcale oczywiste i wielu istotom nie udaje się
jej osiągnąć. Trzeba spełnić mnóstwo warunków przestrzeni a to wymaga
przejścia przez trudną drogę rozwoju.
2. Prawo do życia
Istota
powołana do istnienia jako istota strukturalna ma prawo do zachowania
swojej struktury na tych gęstościach na jakich się manifestuje.
Istoty
ludzkie rozumieją to jako prawo do życia w świecie materialnym czyli w
trzeciej gęstości. Jednak dotyczy to nie tylko tzw. ciała materialnego
ale również innych ciał na innych gęstościach. Szczególnie chodzi o
ciało na piątej gęstości, które jest długotrwałą bazą programową i
treściową dla istoty.
Istoty wzajemnie nie mają prawa odbierać
sobie życia, ale mają prawo skutecznie bronić się przed zamachem na
siebie. Skutecznie – to znaczy – można odebrać komuś życie w samoobronie
jeśli zabija się agresora. Agresor ma świadomość tego czym ryzykuje i
godzi się na to ryzyko. W takim razie to agresor zadecydował o swojej
śmierci.
3. Prawo do wcielania się
Istota świadoma ma prawo do wcielania się w światy niższych gęstości niż piąta oraz ma prawo do decydowania o tych wcieleniach.
Istota
powołana do ewolucji ma prawo do rozwoju i prawo do zapewnienia
warunków do tego rozwoju. Ponieważ koniecznym warunkiem rozwoju jest
wcielanie się, to istota ma prawo warunek ten spełnić.
Istota na
odpowiednio wysokim poziomie rozwoju sama decyduje o rodzaju swojego
wcielenia. Jednak dopóki nie osiągnie tego poziomu to inne istoty lub
istota decydują o wcieleniu. Tego kto spełnia tę rolę nazywamy
opiekunem. Opiekun jest zobowiązany działać na korzyść podopiecznego
prowadząc jego ewolucję w skuteczny sposób.
O istocie bez indywidualności pochodzącej z egregora decyduje mechanizm egregora.
4. Prawo do rozwoju
Tam, gdzie żyją istoty powinny być zapewnione warunki do rozwoju.
Istota,
aby móc osiągnąć nieśmiertelność (według prawa do istnienia), musi się
rozwijać. Przestrzeń tworzy możliwości nauczenia się przez istotę tego,
czego ona wymaga.
Warunki do rozwoju to możliwość nabywania
doświadczeń i życia pełnego treści. Nie znaczy to, że warunki mają być
cieplarniane. Często jest wręcz przeciwnie. Trzeba przejść trudne lekcje
i zaliczyć wiele ciężkich testów.
Utrudnianie rozwoju jest kosmicznym przestępstwem.
5. Prawo do ekspansji
Istota ma prawo do rozbudowywania siebie i rozszerzania swojego wpływu.
Ekspansja
jest rozwojem skierowanym na zewnątrz. Istota mając prawo do rozwoju ma
jednocześnie prawo do ekspansji. Ekspansja polega na rozbudowywaniu
struktur i zajmowaniu coraz wyższych poziomów fraktalnych wszechświata.
Jest również zgodne z zajmowaniem coraz wyższej pozycji w hierarchii
wszechświata.
6. Prawo do indywidualności
Istota ma prawo do izolowania się od zunifikowanej masy przestrzeni tworząc samą siebie.
Jest
to prawo zgodne z prawem rozwoju. Istota ma prawo do budowania
indywidualności zgodnie ze swoim ewolucyjnym przeznaczeniem. Ma też
prawo do traktowania jej jako jednostkę indywidualną bez względu na to,
czy podlega jakimś większym strukturom (np. egregor) czy organizacjom
(np. cywilizacja).
7. Prawo do wolnej woli
Istota ma prawo wyrażania swojej woli i postępowania zgodnie z nią.
Istota ma prawo do robienia czegokolwiek lecz wszystkie jej decyzje będą miały stosowne konsekwencje.
Istota
teoretycznie może robić cokolwiek, ale i tak nie jest w stanie
przekroczyć ograniczeń samej przestrzeni, w danym jej miejscu i czasie.
Nie ma też takiej potrzeby, bo jej struktura i myśli są głównie
materializacją tej przestrzeni, z której się składa. Przestrzeń zostawia
jednak minimalny procent dowolności i w tym zakresie istota może
decydować zgodnie ze swoją wolą. Jest to procent dostatecznie duży, aby
miał znaczenie, a dostatecznie mały, aby utrzymać stabilność przestrzeni
i środowiska.
Każda podjęta decyzja jest krokiem w określonym kierunku oraz jest przyczyną dalszych skutków.
8. Prawo do kontaktu
Każda istota ma prawo do nawiązania kontaktu z innymi istotami.
Bycie
w relacjach jest koniecznością we wszechświecie. Istota w pełnej
izolacji nie ma szans na przetrwanie. Konieczna jest wzajemna wymiana
treści między istotami.
Z tego prawa jednak nie wynika
obowiązek nawiązywania niechcianych kontaktów. Do harmonijnych relacji
potrzebna jest pewna kompatybilność struktur i treści. Jednak nie ma
kłopotu w tym, aby każda istota znalazła inne istoty, jej odpowiadające.
9. Prawo do zmiany
Istota ma prawo do zmiany samej siebie i do wybrania kierunku dalszego rozwoju.
Ma
prawo do zmiany swoich programów a przez to swojego charakteru. Może
uśmiercić część siebie i na to miejsce powołać inne struktury tworzące
inną postać.
Na bazie tego prawa istoty prowadzą
swój świadomy rozwój. Nazywany jest on popularnie (nie do końca
prawidłowo) rozwojem duchowym.
„Rozwój duchowy,” a właściwie rozwój świadomości,
polega na obserwacji mechanizmów (programów) jakie kierują istotami. Na
podstawie tej wiedzy można świadomie usunąć niechciane programy, a na
ich miejsce, wprowadzić inne.
Można również zadecydować jakimi
treściami będziemy żyli i jakich potencjałów używali, a jakich nie
używali. Jednak zbyt pochopne i szybkie izolowanie się od potencjałów i
treści prowadzi do powiększania cienia czyli tej sfery w istocie, która
nie jest wyrażona. Decydowanie o tej sferze jest już ingerencją w
przestrzeń fazową (podstawą wszelkiego bytu – można powiedzieć, że jest
to sfera Rdzenia czyli Boga.). Według prawa wolnej woli możemy robić
cokolwiek, ale należy pamiętać, że konsekwencji każdego naszego czynu, a
nawet myśli, nie unikniemy. Wcześniej czy później cieniem należy się
zająć. Jeśli jednak świadomie zajmiemy się nim to po swojemu możemy
poprowadzić zmianę. Jeśli tego nie zrobimy cień sam upomni się o nas i
przeprowadzi nas przez piekło. (Patrz prawo dwu budulca).
Nie
należy udawać przed sobą, że cienia nie mamy, bo wyjściowo każda istota
została wyposażona w potencjały i treści, które z punktu widzenia
aktualnego jej stanu są niepożądaną zaszłością, z którą jednak należy
sobie poradzić. „Rozświetlenie” cienia jest warunkiem dopuszczenia do
rozwoju na wyższych poziomach egzystencji.
10. Prawo do śmierci
Każda indywidualna istota ma prawo do decydowania o śmierci części swojej struktury.
Prawo
to należy rozumieć nie tylko jako prawo do śmierci ciała fizycznego,
ale również jako doprowadzanie części własnych struktur do
unicestwienia, w celu przeprowadzenia zmiany siebie. Prawo do śmierci
jest prawem wykonawczym prawa do zmiany.
Śmierć jest składnikiem i
konsekwencją życia. Mając więc prawo do decydowania o życiu (prawo
indywidualności, prawo do wolnej woli) istota ma też prawo do
decydowania o śmierci.
Z treścią tego prawa łączy się prawo do eutanazji. Zabranianie eutanazji jest, zgodnie z tym prawem, wykroczeniem.
To
istota wie do jakiego momentu jej życie ma sens i przynosi jej
ewolucyjną korzyść. Nikt nie ma prawa decydowania za istotę o tak
ważnych dla niej
posunięciach. To wewnętrzne mechanizmy samej istoty mają decydować o życiu bądź jego zakończeniu.
Mówiąc
o eutanazji mam tu na myśli zdecydowanie o zakończeniu życia w
przypadku gdy nie rokuje ono szans na rozwojową przyszłość. W tej chwili
eutanazję zawęża się do zdecydowania o śmieci w sytuacji gdy człowiek
właściwie jest już w procesie umierania, a nie może dokonać aktu śmierci
ponieważ jest na siłę podtrzymywany przy życiu.
Jest to wobec niego karygodne przestępstwo.
Odmianą
eutanazji jest samobójstwo. Człowiek popełniając ten czyn wypełniła
swoją wolę. Istnieje tutaj jednak prawdopodobieństwo, że kierował się
wpływami zewnętrznymi bardziej niż wewnętrznymi. W takiej sytuacji
samobójstwo działa na niego bardzo niekorzystnie ponieważ zostawia go w
stanie zaburzonym, którego nie może już uregulować.
11. Prawo do samoanihilacji
Jest to prawo do zrezygnowania ze swojego istnienia i doprowadzenie do całkowitego wymazania siebie ze struktur wszechświata.
Jest
to prawo do śmierci posuniętej dużo dalej. W przypadku śmierci usuwana
jest tylko jakaś struktura istoty. W anihilacji usuwana jest cała
istota.
12. Prawo do repolaryzacji
Istota ma prawo do zmiany kierunku swojego rozwoju. Może pójść w kierunku dążącego do rozkładu lub rozwoju.
Każda
istota ma prawo do rozwoju i z takim wewnętrznym programem jest
powołana do ewolucji. Jednak w jej trakcie może się repolaryzować i
dążyć w odwrotnym kierunku.
Są dwa przeciwstawne kierunki rozwoju
– dążenie w kierunku rozkładu na pierwszą gęstość i dążenie do rozwoju –
na siódmą gęstość. Niektóre istoty wybierają wariant rozkładu.
13. Prawo do szacunku i godności
Istota
ma prawo czuć się w pełni godną istnienia bez względu na to w jakim
stanie znajduje się aktualnie. Inne istoty są zobowiązane dochować
szacunku wobec niej.
Każda istota w stosunku do innej istoty powinna okazać szacunek i nie dopuścić do uszczuplenia jej godności.
Każda
istota ma prawo zawalczyć o szacunek dla siebie i zachowanie godności
adekwatnymi do sytuacji metodami, tak aby skutecznie wyegzekwować prawo
dla siebie i przy tym nie uszczuplić godności istocie, której dotyczy ta
egzekucja.
14. Prawo do doświadczania i popełniania błędów
Istota po to żyje we wszechświecie aby doświadczała i uczyła się.
Istocie nie wolno odmawiać możliwości doświadczania i popełniania błędów.
To prawo jest wypadkową innych praw.
Istota
może wybierać sobie doświadczenia i popełniać błędy podczas tych
eksperymentów, ale jednocześnie musi pamiętać, że za każdą swoją decyzję
poniesie stosowne konsekwencje. Niekonieczne są one wyrokiem śmierci.
Nie istnieje coś takiego jak wieczne potępienie za wykroczenie przeciwko
prawom ziemskim.
Popełnianie błędów jest wkalkulowane w skutki
uboczne uczenia się. Istota ma prawo do poprawy tych błędów bez
druzgocących dla siebie konsekwencji. Jest to prawo bez którego istoty
nie miałyby odwagi doświadczać a przez to i uczyć się.
15. Prawo do informacji zwrotnej
Istota ma prawo do otrzymania informacji o skutkach swojego postępowania.
Istota
mając prawo do rozwoju wręcz musi otrzymywać informację o drodze, która
do rozwoju prowadzi. Droga ta jest wyznaczona przez program
wszechświata.
Istota ma prawo do otrzymania informacji o tym,
jakie skutki powoduje jej działanie. Skutki te zwykle przyjmują postać
kary i nagrody - po prostu informacji zwrotnej.
Całokształt
istoty powoduje odpowiednie do jej stanu oddziaływanie na środowisko i
odpowiedź tego środowiska zwrotnie skierowane na nią. Ten mechanizm
został nazwany karmą. Jest to efekt prawa odbicia - dostajesz zwrot
tego, co dałeś.
Zafałszowywanie informacji zwrotnej do istoty
jest manipulacją. Często się zdarza, że dla chwilowego bezpieczeństwa i
wygody inne istoty nie przekazują „winowajcy” właściwej informacji
zwrotnej przez co pomylona zostaje kara z nagrodą bo dla „winowajcy”
działanie przyniosło pożądany skutek. Istota w takiej sytuacji nabywa
fałszywego obrazu tego, co rozwojowe i nierozwojowe, a to prowadzi do
utrudnienia jej rozwoju.
16. Prawo do samostanowienia
Zarówno
pojedyncza istota, jak i grupa istot ma prawo do izolacji od
standardowych, w danym środowisku i przestrzeni, wzorców w celu
kreowania własnego losu i rozwoju.
Istota najlepiej
wie jakie jest jej przeznaczenie i jakim doświadczeniom w danym momencie
powinna podlegać. Wobec tego inne istoty nie powinny uzurpować sobie
prawa do decydowania o niej. Jednak egzekwując swoją koncepcję na życie
nie może łamać praw innych istot.
Istota ma prawo również do
zdecydowania o tym, czy chce pójść ścieżką rozwoju, czy też drogą
rozkładu. Zgodne z prawem do śmierci i anihilacji.
Te same zasady dotyczą grup istot – rodzin, narodów, cywilizacji itp.
Terapia, jasnowidzenie to moja pasja. Udzielam konsultacji, porad duchowych oraz przepowiadam przyszłość. Jednak nie jestem typową wróżką czy jasnowidzem, który da ci drogowskaz, a najlepiej rzuci urokami, które odmienią twój los. O nie kochani-cudów nie ma. Jak sami nie weźmiemy odpowiedzialności za nasze życie- to nikt ani nic go nie uzdrowi. Tylko My mamy w sobie ten dar. A Ja tutaj przyszłam, żeby Wam to uzmysłowić.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz