czwartek, 7 marca 2013

Marzec 2013 DEKRET

NIECH Obciąży mnie nieśmiertelna
Perfekcja Chrystusa!
Umiłowani Potężna Obecność JAM
i ukochane Święte Chrystusowe Ja,
Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem
wszystkich mocy mojej istoty, które ja,
i które miałem i używałem z Tobą
w  Wielkim Centralnym Słońcu, zanim świat powstał,
więc ja teraz zwracam się do mojego użytku zewnętrznego i działania
dla mojej większej wolności od wszelkich ograniczeń,
i dla mojej większej pojemności
by służyć Światłu w ogóle!
Umiłowani Potężna Obecność JAM
i ukochane Święte Chrystusowe Ja,
JESTEM ładując i wymagając, że atmosfera
wokół mojego ciała fizycznego będzie teraz
Treść Nieśmiertelna czystości i miłości
mojego Wyższego ciała mentalnego.
Żądam, że mój własny zewnętrzny  jest opłatą
z Nieśmieretelną Perfekcją Chrystusa
mojego Wyższego ciała mentalnego.
JESTEM wymagający,i stale podnoszony
na pełne opanowanie i Wolność
mojego Wyższego ciała mentalnego.
JESTEM Nieśmiertelna Wolność i nieograniczone wykorzystanie
w mojej zewnętrznej działalności, chwila po chwili,
aż do pełnego opanowania tych mocarstw
znosi wszystkie ograniczenia gdziekolwiek jestem.
W imię Potężnej Obecności JAM 
której jestem, Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem
wszystkich mocy mojej istoty, którą jestem,
którą miałem z wami w  Wielkiego Centralnego Słońca
zanim świat był w zewnętrznej dynamicznej akcji -
komendant Mastery i Perfection
czyli Immortal gdziekolwiek ruszać!
Umiłowana Mighty Astrea , informuj mnie ,jak wyciąć wolne od wszystkich
zasilań i dominacji psychicznej wszystkich substancji
w atmosferze Ziemi!

 to piękne i potężne detkretowanie swojego istnienia ,jest jakby przypomnieniem Kim Jesteśmy . 
Dziękim Tym Dekretom , czujemy się potężni  i żadne niskie wibracje nie mają na nas wpływu . 
bo wiemy skąd pochodzimy - Wielkie Centralne Słońce - i, że jesteśmy nieśmiertelni , a naszą misją na Ziemi jest ..przywrócić ją do ŚWIATAŁA ,do źródła.
Jakże jest to piękna lekcja, misja!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz