piątek, 4 kwietnia 2014

Modlitwa Ojcze nasz

Oto słowa prawdziwej modlitwy Ojcze Nasz, które zostały ludzkości przekazane przez Jezusa Chrystusa. Ta modlitwa daje nam uwolnienie od naszych cierpień, ograniczeń i poniżenia- jakie nas tutaj spotyka.



Ojcze nasz, któryś jest w Niebie, jak i na Ziemi.
Bo jesteś od Początku i jesteś wszystkim we wszystkim.
Od Wieczności do Wieczności.
Święte imię Twoje,
przyjdź Królestwo Twoje, bądź wola Twoja
w Niebie, tak i na Ziemi.
Przyjdź Królestwo Twoje i wypełnij nasze Serca.
Abyśmy rozpoznali
kim jesteśmy i przez to weszli pod Twój dach.
W jedności wszystkich Bytów urodzeni,
z jedności wszystkich Żyć przybyli
i w jedności ze wszystkimi Sercami połączeni.
Daj nam chleba powszedniego Twojej Miłości,
abyśmy byli syci.
Ugaś nasze pragnienie Wodą Życia
ze Źródła Wszystkich Bytów,
abyśmy nigdy nie byli spragnieni.
Prowadź nas i przewodź nam, abyśmy mogli Cię ujrzeć
twarzą w twarz i abyśmy rozpoznali, kim jesteśmy.
Ojcze nasz, Ty który jesteś we mnie
i ja który jestem w Tobie.
Ja rozpoznaję się tym, kim jestem
gdy patrzę w oblicze Twoje.
Jestem błogosławiony przez Twoją łaskę
i doświadczam mojej boskości.
Ojcze i Matko wszystkich Bytów,
kochająca siło wszystkich Żyć.
Wieczny sensie Tworzenia,
moje Serce jest wypełnione Twoim Światłem
i w ciszy słyszę Twoje słowo:
Ty i ja jesteśmy jednym.
Ponieważ Twoje Królestwo i potęga
i chwała są wszechobecne w Wieczności.
Od Początku Czasu
ja jestem czystym, wolnym i wzniosłym obrazem Ciebie.
Jestem Twoją boską ekspresją na Ziemi.
Człowiekiem, który wie, kim jest
czym jest i poprzez co jest.
Jestem tym, kim jestem!
Od wieczności do Wieczności.
AMEN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz